KRRiT chwali media za okres żałoby

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji podziękowała w czwartek mediom za relacje podczas żałoby narodowej (10 – 18  kwietniu 2010 roku) po tragicznych wydarzeniach pod Smoleńskiem.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

- Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji wyraża podziękowanie i przekazuje wyrazy najwyższego uznania dla wszystkich ludzi radia i telewizji w Polsce, którzy swym oddaniem przyczynili się do tak godnego przekazu o tragicznych zdarzeniach i dramatycznych przeżyciach, jakie towarzyszyły nam po śmierci Prezydenta RP Lecha Kaczyńskiego, Jego Małżonki, a także wszystkich pozostałych 94 Ofiar katastrofy lotniczej – podano w komunikacie.

Zdaniem KRRiT dzięki zaangażowaniu wszyscy mieli możliwość uczestniczenia i przeżywania tych chwil. Współpraca nadawców radiowych i porozumienie nadawców telewizyjnych o wspólnej transmisji uroczystości w Warszawie oraz pogrzebu Prezydenta RP i jego małżonki na Wawelu to także dowód społecznej odpowiedzialności mediów.

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji doceniła również wagę decyzji o rezygnacji z emisji reklam w dniach żałoby. - Głos mediów stał się wyrazem hołdu całego narodu i wyrazem jego uczuć, a przekazy medialne pobudziły nas do głębokich refleksji, pojednania i poczucia wspólnoty. „…wszelki przekaz ma wymiar moralny” – te słowa Jana Pawła II, jak najpełniej spełniły się. Media w Polsce zdały egzamin ze swej społecznej służby. Wyrażając uznanie, wyrażamy jednocześnie przekonanie, że to wspólne doświadczenie zostawi trwały ślad w sercach i czynach wszystkich jego uczestników – czytamy w oświadczeniu przewodniczącego Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji Witolda Kołodziejskiego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"