Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue

Twórca internetowy i influencer Krzysztof Gonciarz przygotował filmy na potrzeby kampanii reklamowej soczewek kontaktowych Acuvue Oasys with transitions (Johnson & Johnson). Materiały są częścią kampanii "Wyostrz ciekawość", za którą odpowiada Isobar Polska.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Krzysztof Gonciarz promuje soczewki Acuvue

W ramach kampanii Krzysztof Gonciarz stworzył dwa filmy. Film "Rzeczy, które widzę" mówi o unikalnym sposobie patrzenia na otaczającą rzeczywistość. Twórca opowiada w nim o tym, jak przez lata zmieniło się jego postrzeganie świata i tego, co uważał za "ładne", przy okazji oprowadzając widza po Japonii.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-kampania-software-development-academy ##

Film został stworzony w technologii 6K i jest częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość".

Drugi materiał ma charakter "making of" i prezentuje kulisy powstawania "Rzeczy, które widzę".

Acuvue z kampanią "Wyostrz ciekawość"

Materiały przygotowane przez Krzysztofa Gonciarza są częścią platformy komunikacyjnej "Wyostrz ciekawość" w ramach której powstały materiały video opowiadające historię osób, które na co dzień pracują w wymagającym dobrego widzenia środowisku. W poprzednich realizacjach zobaczyć można było aktorkę Małgorzatę Sochę i oszczepistkę Marię Andrejczyk.

Autorem platformy komunikacji "Wyostrz ciekawość" jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która od listopada 2019 roku odpowiada za działania strategiczne, kreację i zarządzanie kanałami społecznymi marki, a także za realizację działań contentowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję