Krzysztof Gorzkowski szefem działu PR & marketingu Kapsch Telematic Services Polska

Polski oddział firmy Kapsch ma nowego dyrektora działu PR i marketingu. Stanowisko to objął Krzysztof Gorzkowski, który odpowiada m.in. za strategię komunikacji i marketingu elektronicznego systemu poboru opłat oraz wprowadzenie marki viaTOLL w Polsce.

km
km
Udostępnij artykuł:

Gorzkowski ma 42 lata i przez większość część swojej kariery zawodowej związany byłą z branżą PR i marketingu. Studiował filozofię na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz reżyserię na Akademii Filmowej i Teatralnej w Petersburgu.

Wcześniej szefował m.in. działom marketingu i komunikacji w PKN Orlen, Grupie PZU i Prokom Software. Pełnił także funkcję prezesa zarządu Wydawnictwa Zwierciadło i od wielu lat prowadzi własną działalność doradczą w obszarze marketingu i PR. Jest prezesem Polskiego Stowarzyszenia Emitentów Kart Podarunkowych.

grafika

Gorzkowski biegle mówi po rosyjsku i po włosku. Prywatnie jest podróżnikiem, interesuje się kinem i literaturą. Ma żonę i trójkę dzieci.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję