Ksiądz kochający bogatych w kampanii „Szlachetnej Paczki” (wideo)

Rusza telewizyjna kampania promująca akcję „Szlachetna Paczka” prowadzoną przez Stowarzyszenie Wiosna. W spocie, przygotowanym przez firmy Opus B i Alvernia Studios, występuje ksiądz Jacek Stryczek.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W spocie „Szlachetnej Paczki” ksiądz Jacek Stryczek, pomysłodawca, współzałożyciel i prezes Stowarzyszenia Wiosna, kontrowersyjnie wyznaje na początku, że kocha ludzi bogatych. Zaraz precyzuje, że ta sympatia bierze się ze wsparcia, jakiego wielu bogatych udziela biednym, i nawołuje Polaków do jednoczenia się. Symbolizuje to mapa Polski połączona krwioobiegiem „Szlachetnej Paczki” łączącym ludzi.

- Przez najbliższe tygodnie to Polacy wielkością swojego zaangażowania zdecydują o wielkości tegorocznej edycji „Szlachetnej Paczki”. Spot ma im ułatwić podjęcie decyzji o zaangażowaniu w nasz projekt - opisuje Jakub Marczyński, dyrektor kreatywny Stowarzyszenia Wiosna. Przekaz zachęca też do odwiedzenia serwisu wiecejpaczki.pl oraz wsparcia akcji poprzez wysłanie charytatywnego SMS o treści PACZKA na numer 75465.

Spot będzie emitowany m.in. w kanałach TVP, a cała kampania obejmie też prasę i internet. Kreację spotu przygotowała agencja Opus B, nakręcił i wyreżyserował go Michał Jaskulski, a produkcją zajęła się firma Alvernia Studios wspólnie z Magdaleną Valencią.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów