Księgowy i ogrodnik w kampanii Netii dla małych i średnich firm

Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa oferty Netii dla małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radiowe spoty Netii reklamują taryfę Firma 6.0, w ramach której za 79 zł netto miesięcznie dostępne są nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci stacjonarnych w całej Unii Europejskiej. Obie reklamy są utrzymane w humorystycznej, poetyckiej konwencji.

Spoty do 4 kwietnia emitowane będą na antenie RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Radia PIN oraz Trójki. Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, a zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Biznes24 rozszerza tematykę. Nowy szef zapowiada więcej kobiet i zagranicy

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator

Nowe kanały muzyczne startują w kolejnym kraju. Wkrótce dołączy je polski operator