Księgowy i ogrodnik w kampanii Netii dla małych i średnich firm

Rozpoczęła się radiowa kampania reklamowa oferty Netii dla małych i średnich firm. Akcję przygotowały agencja Brasil i dom mediowy Carat Polska.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Radiowe spoty Netii reklamują taryfę Firma 6.0, w ramach której za 79 zł netto miesięcznie dostępne są nielimitowane połączenia do sieci stacjonarnych i komórkowych w Polsce, USA i Kanadzie oraz do sieci stacjonarnych w całej Unii Europejskiej. Obie reklamy są utrzymane w humorystycznej, poetyckiej konwencji.

Spoty do 4 kwietnia emitowane będą na antenie RMF FM, RMF Classic, TOK FM, Radia PIN oraz Trójki. Kreacją reklam zajęła się agencja Brasil, a zakupem mediów - dom mediowy Carat Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

"Razem włączamy emocje" w reklamach Energi

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?