Kuba Przygoński reklamuje Wilkinson Sword

W najnowszej kampanii marka Wilkinson Sword (Edgewell Personal Care Poland), skupia się na podkreśleniu cech maszynek dzięki pasji i umiejętnościom trzech ambasadorów. Pomysłodawcą akcji jest agencja MullenLowe Warsaw. Działania reklamowe objęły Polskę, Czechy, Węgry, Rumunię, Bułgarię i kraje bałkańskie. Twarzą polskiej części akcji jest kierowca Kuba Przygoński.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kuba Przygoński reklamuje Wilkinson Sword

Zgodnie z hasłem „Wilkinson Sword. Our history speaks sharply” najnowsza kampania Wilkinson Sword, skupia się na benefitach konsumenckich wynikających z cech produktów co podkreślają pasje i umiejętności wyjątkowych ambasadorów, a są nimi Kuba Przygoński (Polska), kulturysta Atilla Toth (Węgry) i skatebordzista Maxim Habanec (Czechy). To trójka prawdziwych specjalistów w swoich dziedzinach, a ich zaangażowanie w kampanię ma na celu podkreślenie wyjątkowych właściwości maszynki Wilkinson Sword.

Wilkinson Sword zatrudnia Kubę Przygońskiego

Współpraca z ambasadorami będzie trwała do końca roku, podczas której będą oni nie tylko promowali maszynki w przygotowanych filmach, ale także tworzyli własny kontent. Dodatkowo, zaplanowane zostały spotkania offline z ambasadorami podczas różnych imprez i eventów.

- Jesteśmy przekonani, że współpraca z Kubą, Atillą i Maximem pozwoli nam jeszcze lepiej zaprezentować cechy naszych maszynek i zwiększyć zaangażowanie naszych użytkowników w regionie Europy Środkowo-Wschodniej. Razem z naszymi ambasadorami. Dążymy do osiągnięcia sukcesu i ugruntowania pozycji marki Wilkinson Sword jako lidera rynku – mówi Mateusz Góral, senior brand and media manager central Europe Edgewell Personal Care Poland.

Kampania będzie emitowana głównie w mediach cyfrowych, z uwzględnieniem krajów Europy Środkowo-Wschodniej, takich jak Polska, Czechy, Węgry, Rumunia, Bułgaria i kraje bałkańskie. W Polsce kampania obejmować będzie digital: social media, YT VOD, display i potrwa do końca sierpnia br. Autorem pomysłu na kampanię wszystkich rynkach regionu jest MullenLowe Warsaw. Studio produkcyjne BUKUTEAM odpowiadało za materiały zdjęciowe oraz video, produkcję i postprodukcję. Media kampanii zaplanował i zakupił dom mediowy Mediahub.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Kulki Lotto znikają z telewizji. Duża zmiana w losowaniach

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Nie będzie szybkich blokad treści w polskim internecie. Wskazano 27 czynów zabronionych

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową