Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)

Marka Kubuś kontynuuje kampanię reklamową z cyklu Dziecięce Standardy. Tym razem, promowana jest nowość, Mus+Jogurt. Akcję przygotowały Brainbox i Starcom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Kubuś promuje połączenie musu z jogurtem (wideo)

Nowa akcja reklamowa Kubusia jest kolejną przygotowaną pod hasłem "Dziecięcych Standardów". Tym razem w roli głównej występuje nowa przekąska marki dla najmłodszych - mus i jogurt.

15-sekundowa reklama opowiada o niezdecydowanych dzieciach, które teraz cieszą się połączeniem dwóch smacznych przekąsek w jednej.

Spot będzie emitowany w telewizji i wybranych kinach. Kampanii towarzyszyć będą również działania digitalowe i komunikacja w social mediach.  

Produkt dostępny jest w trzech wariantach: mus Banan-Truskawka-Jabłko z jogurtem, Jabłko-Brzoskwinia-Banan z jogurtem oraz mus Jabłko-Banan  z jogurtem o smaku waniliowym. Mus + Jogurt nie zawiera dodatku cukru, barwników, syropu glukozowo-fruktozowego ani konserwantów.

Kreację przygotowała agencja Brainbox, a planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę