Kubuś reklamowany w lekkiej butelce i dla dorosłych (wideo)

Rozpoczęła się telewizyjna kampania napoju Kubuś (Maspex Wadowice) promująca jego dużą butelkę oraz podkreślająca, że jest skierowany również dla dorosłych. Akcję na zlecenie Maspexu Wadowice przygotowały firmy Brasil i ZenithOptimedia.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Nowe reklamy Kubusia pokazują dzieci w roli spikerów telewizyjnych, relacjonujących prowadzone przez siebie eksperymenty, które mają pokazać, jaki naprawdę jest ten napój. W efekcie okazuje się, że duża butelka Kubusia jest tak lekka, że nawet balonik może ją unieść, a ponadto napój jak najbardziej pasuje dorosłym.

W ramach kampanii spoty są emitowane m.in. w TVP 1, TVP2, TVN i Polsacie. Kreację reklam przygotowała agencja Brasil, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy ZenithOptimedia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana