"Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot

W cenniku reklamowym TVN na listopad najwyższe ceny reklam obowiązują w blokach reklamowych przy "Kuchennych rewolucjach" i kulinarnym show "Masterchef". Za 30-sek. spot trzeba zapłacić ponad 70 tys. zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
"Kuchenne rewolucje" i "Masterchef" najdroższe w cenniku TVN, ponad 70 tys. zł za spot
fot. TVN

Na 78,6 tys. zł (cena netto, bez rabatów dla spotu 30-sek.) wyceniono reklamę przy "Kuchennych rewolucjach" w TVN. Nieznacznie mniej - bo 74,6 tys. zł  - trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym programie "Masterchef". Porównywalną cenę - 73,7 tys. zł - ma spot przy codziennym programie "Uwaga! Koronawirus".

64,2 tys. zł zapłacą reklamodawcy zainteresowani blokiem reklamowym przy "Top model", a ci chcący pojawić się przy serialu "Królestwo kobiet" (emisja w niedzielny wieczór) -  63,7 tys. zł. Reklama przy serialu "Szadź" kosztuje z kolei 59,3 tys. zł, a przy "Na Wspólnej" - 61 tys. zł.

Stawka za spot przy "Totalnych remontach Szelągowskiej" wynosi 63,2 tys. zł. Z kolei za reklamę przy nowym programie "Lego Masters", który startuje w sobotę 14 listopada br. trzeba zapłacić 57,2 tys. zł.

Obecność reklamowa przy "Projekcie Lady" to wydatek rzędu 38,7 tys. zł, a przy "Kuba Wojewódzki" - 40,7 tys. zł.

77,4 tys. zł kosztuje reklama przy niedzielnych "Faktach", w dni powszednie stawka wynosi 68,9 tys. zł.

Stawki dla serwisu sportowego wynoszą odpowiednio: 63,5 tys. zł i 62,9 tys. zł, a dla prognozy pogody: 57,7 tys. zł i 59,6 tys. zł.

TVN Media jako drugie - po Biurze Reklamy TVP - otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na listopad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje