KupSprzedaj w Radomiu

Na radomskim rynku wydawniczym pojawił się nowy tytuł prasowy: Radomska Gazeta Bezpłatnych Ogłoszeń KupSprzedaj.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Tygodnik jest kolejnym tytułem ogłoszeniowym Wydawnictwa „Siódemka”, wchodzącego w skład Grupy Wydawniczej Trader.com (Polska).

Nowa gazeta, ukazująca się w każdy czwartek,  zawiera ofertę reklamowo-ogłoszeniową dla klientów prywatnych i firm. Jest drugim tytułem ogłoszeniowych Wydawcy, po lubelskim tygodniku ogłoszeniowym Fart. Obydwa tytuły związane są z internetowym serwisem ogłoszeniowym KupSprzedaj.pl.

KupSprzedaj.pl jest serwisem ogólnopolskim. Zgodnie ze strategią Grupy Trader.com (Polska) ma wzbogać się kolejno o lokalne wydania papierowe. Radom i Lublin są pierwszymi miastami, w którym pojawiły się związane z serwisem gazety ogłoszeniowe.

Redaktorem prowadzącym radomskiej gazety jest Marcin Gawlik, Dyrektorem Wydawniczym -  Przemysław Czapliński. Poza ogłoszeniami drobnymi w tygodniku można znaleźć różnego typu poradniki powiązane tematycznie z kategoriami ogłoszeń oraz program telewizyjny na kolejny tydzień. Zamieszczanie ogłoszeń w gazecie i internecie jest bezpłatne.

Wejściu KupSprzedaj na rynek radomski towarzyszyła multimedialna kampanią reklamowa oraz inauguracyjna gala promocyjna, na którą zaproszono przedstawicieli lokalnego środowiska mediów i biznesu.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?