Kupujący w sieci czytają opinie innych użytkowników

Amerykańscy internauci robiący zakupy w sieci, przy wyszukiwaniuproduktów częściej polegają na opiniach innych użytkowników niżekspertów.

km
km
Udostępnij artykuł:

Jak informuje na swojej stronie internetowej eMarketer,powołując się na badanie firmy Avenue A | Razorfish, 55 procentkupujących online twierdzi, że przed dokonaniem danego zakupunajczęściej sięga do opinii innych internautów.

22 procent badanych wskazało tutaj na karty porównujące różneprodukty, a 21 procent na opinie ekspertów.

Z kolei z badania przeprowadzonego w zeszłym roku przez firmyJ.C. Williams Group i Start Sampling, wynika, że najczęstszymźródłem (37 procent), za pomocą którego użytkownicy decydują gdziedokonać internetowego zakupu, jest wyszukiwarka internetowa, wktórej szukane są strony sklepów online sprzedających danyprodukt.

33 procent respondentów powiedziało, że wie czego chce i od razukieruje się na stronę internetowego sklepu. 21 procent przeszukujestronę takiego sklepu w poszukiwaniu specjalnych promocji, 17procent korzysta z tzw. porównywarek internetowych, 15 procentczyta opinie innych użytkowników, a 12 procent polega narekomendacji znajomych lub rodziny.

źródło: eMarketer

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe