Siedmiu ambasadorów i jedna historia w nowej kampanii Lacoste "Crocodiles Play Collective" (wideo)

Marka odzieżowa Lacoste rozpoczyna nową międzynarodową kampanię "Crocodiles Play Collective" autorstwa agencji BETC. Podkreśla w niej, że istniejący od 1933 roku kultowy emblemat marki - krokodyl - łączy ze sobą różne kultury.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Siedmiu ambasadorów i jedna historia w nowej kampanii Lacoste "Crocodiles Play Collective" (wideo)

W spocie pokazano siedem osób, które noszą koszulki polo z własnym poczuciem elegancji. Są pokazani w swoich miastach, w otoczeniu, które codziennie ich inspiruje. To pięć miast (Paryż, Nowy Jork, Berlin, Los Angeles, Londyn) i siedmiu fotografów i różne punkty widzenia. Wspólnym mianownikiem jest tu koszulko polo Lacoste z kultowym krokodylem w logo.

Gwiazdy "Crocodiles Play Collective"

W Los Angeles raper i fan Lacoste, A $ AP Nast, zaprasza swoich przyjaciół DJAVANA i Cory'ego przed obiektyw fotografa Melodie McDaniel. Wytatuowany na piersi lub wyhaftowany na koszulkach polo, „zawsze nosi w sobie ducha krokodyla”.W Berlinie DJ i przedsiębiorczyni Peggy Gou zostaje uwieczniona przez Vitali Gelwich wraz ze swoimi „najbliższymi przyjaciółmi, rodziną, którą wybieramy”.

W Nowym Jorku skater, aktor i model Evan Mock gromadzi swojego brata, siostrę i znajomego deskorolkarza na intymnej sesji z fotografem Stefem Mitchellem. Cztery osoby „ambitne i zawsze gotowe do realizacji swoich marzeń”.

W Londynie, Elliot James Kennedy uwiecznia młodego poetę Sonny'ego Hall i jego świtę w typowej londyńskiej atmosferze. Dla niego "bycie zbiorowym" oznacza poczucie „połączenia”.

Podczas pobytu w Paryżu, w historycznym domu Lacoste, francuskie aktorki Louise Bourgoin i Mélanie Thierry są fotografowane z ukochanymi przez Quentina de Briey i Joshua Woodsa. Salif Gueye, wierny sobie, tańczy na ulicach stolicy Francji z trzema towarzyszami przed obiektywem Ilyesa Griyeba. Dla niego jego kolektyw to „rodzina”.

Muzykę do teledysków przygotował J Lloyd.

Kampania zapoczątkowana przez siedmiu ambasadorów zadebiutowała 19 kwietnia na ich portalach społecznościowych, a następnie 20 kwietnia na platformach Lacoste. Crocodiles Play Collective będzie można zobaczyć na bilbordach pod koniec kwietnia we Francji, w maju w Rosji, Niemczech i Korei oraz w czerwcu w Hiszpanii.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe