Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji

Firma Mondelez nawiązała współpracę z gwiazdą muzyki pop Lady Gagą, w wyniku której na rynek trafiły ciasteczka Oreo inspirowane nową płytą piosenkarki "Chromatica".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lady Gaga i Oreo łączą siły, by „rozpowszechniać muzyczne przesłanie dobroci” za pomocą ciasteczek z limitowanej edycji

Ciasteczka o smaku waniliowym są jasnoróżowe z zielonym kremowym nadzieniem i mają różne tłoczenia inspirowane albumem.

Będą dostępne w paczkach po sześć ciastek w sklepach wielobranżowych od stycznia 2021 roku. Fani mogą zapisać się do "Lady Gaga x Oreo Stan Club" w przyszłym miesiącu, aby otrzymać powiadomienie, kiedy limitowane paczki będą oficjalnie dostępne.

grafika

Oreo i Lady Gaga ogłosili uruchomienie „Sing It With Oreo” - kampanii, która zachęca fanów do wysyłania muzycznych wiadomości do bliskich, aby mieć szansę wygrania płyty Lady Gagi oraz biletów na koncerty, a także spotkania z gwiazdą.Fani mogą tworzyć te wiadomości, nazwane „Oreograms” nagrywając prywatny komunikat na „Sing it Z Oreo” stronie . Wiadomość jest natychmiast przekształcana w piosenkę, którą można udostępniać znajomym i rodzinie w mediach społecznościowych.

„Niezależnie od tego, czy chodzi o okazywanie wsparcia, dzielenie się afirmacjami, życzeniami czy gratulacjami, chcemy inspirować życzliwość” - czytamy w komunikacie Ore.

Pierwsze ciasteczko Oreo powstało w Nowym Jorku w 1912 roku . Firma produkuje obecnie 40 miliardów ciastek rocznie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska