Trzy edycje i koniec. Z „The Voice of Poland” odchodzi jurorka

Piosenkarka Lanberry żegna się z talent-show TVP2 „The Voice of Poland”. Artystka była w jury w ostatnich trzech edycjach programu.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Trzy edycje i koniec. Z „The Voice of Poland” odchodzi jurorka
Lanberry jako jurorka „The Voice of Poland”, fot. Natasza Młudzik, Jan Bogacz / TVP

Lanberry o swoim odejściu z „The Voice of Poland” poinformowała w środę rano na Instagramie. 

– To była niesamowita przygoda i ogromny zaszczyt - trzy edycje pełne emocji, talentów, inspirujących historii i wyjątkowych ludzi. Dziękuję za każdy moment - uczestnikom, produkcji, widzom i moim współtrenerom. Możliwość dzielenia się wiedzą i wspierania młodych artystów w ich muzycznej drodze była dla mnie niezwykle wartościowa – szczególnie, że sama 12 lat temu byłam na ich miejscu – stwierdziła.

– Nigdy nie przypuszczałam, że kiedyś usiądę w tym czerwonym fotelu jako trenerka. To historia, która zatoczyła piękne koło i na zawsze zostanie w moim sercu. Życie pisze piękne scenariusze – dodała.

Piosenkarka wskazała też swoje projekty na najbliższą przyszłość. – Teraz czas na nowy rozdział. Przede mną intensywna praca nad zupełnie nowym projektem, sezon koncertowy w pełni i muzyczne niespodzianki. Nie mogę się doczekać, by się tym wszystkim z Wami podzielić! – podkreśliła.

Wyświetl ten post na Instagramie Post udostępniony przez Lanberry (@lanberry)

W ostatniej edycji programu „The Voice of Poland” Lanberry tworzyła jury razem z Michałem Szpakiem, Kubą Badachem, Tomsonem i Baronem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska