'Łapać złodzieja' osłabia wyniki TVN-u, ale ustępuje tylko TVP 1

Nadawany w soboty program TVN-u "Łapać złodzieja" ogląda więcejwidzów niż pokazywane w tym samym czasie programy Polsatu i TVP 2,a przegrywa on jedynie z TVP 1. Mimo tego show notuje gorsze wynikiniż propozycje TVN-u emitowane w tym samym paśmie przed rokiem.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Średnia oglądalność trzech pierwszych wydań programu "Łapaćzłodzieja" (emisja w soboty o 17.35) wyniosła 1,72 mln osób, codało nadającej show stacji 14,72 proc. udziału w grupie 4+ i 18,20proc. w grupie 16-49 - wynika z danych AGB Nielsen Media Researchprzygotowanych dla Wirtualnemedia.pl. Rok temu w tym paśmie TVNmiał 2,1 mln widzów, a udział kanału w rynku wynosił odpowiednio20,06 proc. i 24,30 proc.

W czasie emisji "Łapać złodzieja" TVN jest stacją drugiegowyboru, minimalnie wyprzedzając Polsat, który nadaje wtedy serial"Przygody Merlina", oglądany przez 1,68 mln widzów. Liderem pasmajest TVP 1, pokazująca wtedy zawody w skokach narciarskich iteleturniej "300 % normy" (3,64 mln widzów). Na czwartym miejscujest natomiast TVP 2 (lekkoatletyka, "Rajskie klimaty"; 1,08mln).

Z danych telemetrycznych wynika, że program oglądają główniekobiety, widzowie w wieku od 25 do 29 lat i powyżej 35. roku życiaoraz mieszkańcy miast.

Widownia "Łapać złodzieja" odcinek poodcinku

Oglądalność konkurencji w czasie emisjiprogramu

Profil widowni "Łapać złodzieja"

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej