Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami

Producent kawy Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” wspierającą wariant Qualità Oro. Działania oparte na współpracy z influencerami i mikroinfluencerami przygotowała agencja Cut The Mustard.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lavazza prowadzi kampanię „Pierwszy łyk” z influencerami
Kasia Gandor w kampanii Lavazza Qualità Oro

Aktywacji towarzyszy konkurs skierowany do użytkowników Facebooka i Instagrama. Zadaniem uczestników jest pokazania na swoich kanałach własnej interpretacji pierwszego łyku kawy. Najlepsze wideo lub zdjęcie przedstawiające przyjemność czerpaną z pierwszych chwil z ulubioną kawą zostanie nagrodzona kawowymi gadżetami od Lavazzy.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/krzysztof-gonciarz-samsung-galaxy-s20-reklama-instagram ##

Influencerzy w kampanii Lavazza Qualità Oro

W kampanii „Pierwszy łyk” wzięło udział 18 influencerów, m.in. Kasia Gandor, Wujaszek Lifestyle czy Krzysztof Gonciarz. Influencerzy przygotowali materiały opowiadające o ich rytuałach przygotowywania kawy i odczuciach towarzyszących pierwszej filiżance. Filmy można znaleźć na Instagramie i Facebooku korzystając z hashtagu #PierwszyŁyk.

Kampanię przygotowała agencja Cut The Mustard, która od stycznia br. odpowiada za komunikację włoskiej marki kawy w kanałach social media. Wpiera również klienta w zakresie kreacji w kanałach digital i strategii współpracy z influencerami.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"