LeasingTeam Group w gronie klientów Open Media

Do portfolio stałych klientów Open Media dołączył LeasingTeam Group, spółka doradztwa personalnego z wyłącznie polskim kapitałem. Krakowska agencja odpowiada za komunikację zewnętrzną firmy, w tym PR korporacyjny i produktowy.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
LeasingTeam Group w gronie klientów Open Media

Do zadań Open Media należy m.in. prowadzenie biura prasowego, pozycjonowanie eksperckie oraz wsparcie merytoryczne w opracowaniu i oprawie medialnej raportów.

- Współpraca z Open Media jest kluczowym elementem realizacji nowej strategii marketingowej. Jesteśmy przekonani, że doświadczenie i wiedza agencji przyczynią się do osiągnięcia naszych celów oraz wyróżnienia marki LeasingTeam na wysoce konkurencyjnym rynku - mówi Justyna Tkaczyńska, dyrektorka marketingu LeasingTeam Group.

Umowa na stałą obsługę PR podpisana została w połowie maja 2023 roku. Pierwszy etap współpracy obejmował stworzenie spójnej strategii komunikacji, a regularne działania media relations agencja prowadzi od czerwca br. Za ich realizację po stronie agencji odpowiadają: Ewa Nowak, CEO Open Media i Przemysław Pawluś, senior PR manager.

Agencja PR Open Media odpowiada za komunikację trzech wchodzących w skład grupy spółek: LeasingTeam, LeasingTeam Outsourcing oraz LeasingTeam Professional.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day