LEGO z kampanią na 50-lecie "Gwiezdnych Wojen"

Agencja mediowa Initiative (Mediabrands) realizuje kampanię reklamową najnowszych produktów LEGO z linii Star Wars.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO z kampanią na 50-lecie "Gwiezdnych Wojen"

Z okazji 50-tej rocznicy powstania wytwórni Lucasfilm firma LEGO wprowadziła do oferty nowe produkty z linii Star Wars, dedykowane dorosłym fanom „Gwiezdnych Wojen”.

Wśród nowości pojawiły się m.in. zestaw modelu droida R2-D2, hełm Dartha Vadera, hełm zwiadowcy szturmowców oraz Imperialny droid zwiadowczy. Nowości poszerzą serię Adults Welcome.

- Zestawy z tej linii pozwalają nie tylko przypomnieć sobie, jak to było bawić się klockami Lego w dzieciństwie, ale przede wszystkim zrelaksować się w wolnym czasie i mieć możliwość uatrakcyjnienia przestrzeni domowej poprzez wyeksponowanie kolekcjonerskiego zestawu - mówi Beata Kucejko, marketing director  Poland, Ukraine & Baltics w LEGO.

Nowości LEGO wspierane są digitalową kampanią reklamą, za której realizację odpowiada Initiative. W promocji wykorzystane zostały: social media (w tym kanały influencerów), YouTube oraz OLV (emisje video). Uruchomiono także m.in. sekcję specjalną na Filmweb.pl, tematycznie związaną z kultowymi „Gwiezdnymi Wojnami”. Za adaptację materiałów globalnych odpowiadają Ogilvy oraz Studio Genetix.

Kampania potrwa kilka tygodni. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej