LEGO w nowej kampanii zachęca do zbudowania gwiazdki

Grupa LEGO, producent klocków rusza z tegoroczną edycją akcji #BuildToGive, w której zachęca rodziny do kreatywności i pomocy w dostarczeniu radości z zabawy 1,5 milionowi dzieci w potrzebie.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
LEGO w nowej kampanii zachęca do zbudowania gwiazdki

LEGO po raz piąty akcją #BuildToGive ponownie zaprasza fanów i całe rodziny do wspólnego, kreatywnego działania, aby uczynić świat lepszym.

Do końca grudnia, za każdą gwiazdkę zbudowaną i udostępnioną w mediach społecznościowych lub w serwisie LEGO Life, przy użyciu hashtagu #BuildToGive, Grupa LEGO przekaże zestaw klocków dziecku w potrzebie, dając szansę na zabawę w tym sezonie świątecznym dzieciom w szpitalach, domach dziecka i społecznościom znajdującym się w trudnej sytuacji.

W zeszłym roku firma podarowała ponad milion zestawów. W tym roku chce obdarować 1,5 mln dzieci na całym świecie.

Zestawy są dystrybuowane za pośrednictwem sieci lokalnych partnerów charytatywnych Grupy LEGO w 29 krajach na całym świecie. 

- Przez pokolenia i ponad kulturami ludzie oddaleni od siebie czuli się ze sobą związani, patrząc na to samo rozgwieżdżone niebo. Dlatego właśnie w tym roku umieściliśmy je w centrum naszej inicjatywy #BuildToGive - aby połączyć rodziny na całym świecie poprzez zabawę, w tym czasie wspólnoty i świętowania - powiedziała Kathrine Kirk Muff, wiceprezes ds. odpowiedzialności społecznej w Grupie LEGO.

Grupa LEGO rozpoczyna kampanię #BuildToGive globalnym filmem pokazującym rodziny, które wspólnie budują swoje gwiazdki. Strona #BuildToGive w serwisie LEGO.com będzie wypełniona inspiracjami budowlanymi oraz wskazówkami dotyczącymi budowania gwiazdek, aby pomóc rodzinom rozbudzić w sobie kreatywność.

Firma przygotuje także serię kolekcjonerskich kart upominkowych #BuildToGive, które będą dostępne w sklepach LEGO Retail w okresie świątecznym.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK