Lego w świątecznej reklamie pomaga uwolnić kreatywność dzieci (wideo)

Grupa Lego rozpoczęła nową kampanię, która celebruje magię i kreatywny potencjał dziecięcej wyobraźni w okresie świątecznym. Motywem muzycznym wykorzystanym w reklamie jest "Don't Stop Me Now" zespołu Queen.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lego w świątecznej reklamie pomaga uwolnić kreatywność dzieci (wideo)

Tegoroczna kampania świąteczna pokazuje, jak zabawa klockami Lego pomaga uwolnić kreatywność dzieci, które budują, burzą i przebudowują świat wokół siebie na lepsze.

Bohater filmu reklamowego zabiera widzów w czarującą podróż przez nieograniczoną wyobraźnię dzieci, które wykorzystują zabawę do łączenia ludzi i pokonywania wyzwań. Każda postać, zwierzę i pojazd w tej kolorowej przygodzie zostały zbudowane z klocków Lego System in Play.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lego-jak-zbudowac-gwiazdke-buildtogive ##

Muzyka Queen w reklamie Lego

W filmie, w którym pojawia się przerobiona wersja klasyka popu "Don't Stop Me Now" zespołu Queen - widzimy gigantyczne pszczoły odstraszające szturmowców z Lego Star Wars™, smoka gaszącego pożar rozpylając wodę zamiast płomieni oraz kaktusy, które otrzymują wspaniałe kurtki z płytek Lego, aby mogły przytulić się do balonowych psich przyjaciół. Aby ułatwić osobom planującym prezenty znalezienie produktów Lego, które inspirują dzieci w filmie, w sklepach znajdą się dedykowane materiały reklamowe.

- Jak wszystko, co robimy, ta kampania jest inspirowana przez dzieci, których niezwykła wyobraźnia pokazuje nam, że świat jest pełen możliwości. Niezależnie od pasji dziecka - czy są to pojazdy, zwierzęta, superbohaterowie, sztuka, rzemiosło, czy coś zupełnie innego - dzięki zabawie klockami LEGO mogą one odkrywać i przebudowywać otaczający je świat, rozwijając jednocześnie umiejętności takie jak kreatywna odporność, komunikacja i pewność siebie, której potrzebują, aby w nim prosperować - komentuje Julia Goldin, dyrektor ds. produktów i marketingu w Grupie LEGO

Opracowana przez zespół kreatywny agencji Lego, w pełni zintegrowana globalna kampania będzie prowadzona w różnych kanałach takich jak: telewizja, digital, serwisy społecznościowe, e-commerce, a także w sklepach Lego. Film został wyreżyserowany przez grupę filmowców TRAKTOR, wyprodukowany przez Stink Paris i MPC, odpowiedzialnych za post-produkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Pierwszy wzrost liczby abonentów płatnej telewizji od 2017 roku

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

Zbigniew Parafianowicz w Wirtualnej Polsce. Koniec współpracy z Onetem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu