Lendi rozszerza współpracę z PR Calling

Długofalowy klient PR Calling, broker finansowy Lendi zdecydował się na rozszerzenie skali działań komunikacyjnych. Nowy zakres zakłada obszerniejsze wsparcie agencji w pozycjonowaniu eksperckim Lendi oraz Lendi Care, a także zwiększenie udziału przedstawicieli fintechu w wydarzeniach biznesowych i branżowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lendi rozszerza współpracę z PR Calling

- Od momentu rozpoczęcia współpracy w 2021 roku z PR Calling, znacząco odczuwamy większą obecność ekspertów Lendi w mediach. Jestem pewna, że przez zwiększenie zasięgu działań, eksperci Lendi i Lendi Care będą w jeszcze większym stopniu obecni w tytułach biznesowych i technologicznych – mówi Joanna Bolek, brand manager Lendi & Lendi Care.

W ramach bieżącej współpracy, PR Calling jest odpowiedzialne za wsparcie działań komunikacyjnych Lendi i Lendi Care, w tym m.in. za nawiązywanie i utrzymywanie relacji z mediami, tworzenie i dystrybucję treści, pozycjonowanie eksperckie przedstawicieli Lendi i Lendi Care oraz bieżący konsulting w zakresie działań public relations.

Nowy, rozszerzony zakres współpracy obowiązuje od października 2023 roku. Działania dla klienta realizują przedstawiciele działu Fin&Tech. Za kwestie operacyjne odpowiada Anna Gajewska, senior PR&communication consultant. W kwestiach strategicznych wspiera ją Paweł Sobczak, lider Fin&Tech.

Lendi to broker finansowy z siecią placówek i ekspertów w całej Polsce oraz lider dostawców narzędzi FinTech, przeznaczonych dla wszystkich stron procesu kredytowego. W ramach grupy, Lendi rozwija również spółkę Lendi Care, ogólnopolskiego multibrokera ubezpieczeniowego. 

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta