Lensomai Communication wspiera komunikację i PR Kraft Heinz

Agencja Lensomai Communication rozpoczyna współpracę z Kraft Heinz Polska, właścicielem marek Heinz i Pudliszki. Agencja zajmie się stworzeniem strategii i obsługą działań w zakresie komunikacji korporacyjnej oraz employer brandingu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Lensomai Communication współtworzy dla Kraft Heinz strategię komunikacji korporacyjnej. Obejmuje też biuro prasowe oraz odpowiada za stworzenie koncepcji i realizację projektów specjalnych komunikacji zewnętrznej. Współpraca ma charakter stały. Po stronie agencji za obsługę firmy odpowiada team Agnieszki Piotrowskiej, senior PR & marketing consultant.

- Mamy nastawioną na potrzebny konsumenta wizję linii produktowych, prowadzimy zaawansowane prace R&D angażując się w ambitne projekty z zakresu ESG, a także tworzymy znakomite środowisko rozwoju zawodowego profesjonalistów. Oferujemy innowacyjne programy leadershipowe oraz jako pionierzy w branży wdrażamy wymierne cele z zakresu diversity. Kluczowe znaczenie ma dla nas, aby rynek i konsumenci dowiedzieli się o tym  - mówi Marta Pilczuk, CEO Kraft Heinz Polska.

Kraft Heinz oferuje różnorodne programy rozwoju talentów, w tym Leadership Masters organizowany we współpracy z amerykańskimi uniwersytetami. Organizacja inwestuje również w działania w zakresie zrównoważonego rozwoju.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"