Leo Burnett poszerza współpracę z Samsung Electronics Polska

Agencja Leo Burnett Warszawa (Publicis Groupe) w wyniku wygranego przetargu rozszerzyła zakres współpracy z Samsung Electronics Polska o dywizję VD, czyli produkty z kategorii RTV oraz audio w obszarze ATL.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Do tej pory Leo Burnett pracowała przy tworzeniu komunikacji dla dywizji MX (smartfony i tablety) oraz DA (produkty AGD).

- Gratulujemy Leo Burnett wygranego przetargu i cieszymy się na rozszerzenie współpracy o kolejną dywizję. Pozwoli to osiągnąć marce większą spójność w komunikacji produktów z kategorii Consumer Electronics - powiedziała Magdalena Rzepnicka, head of marketing, Consumer Electronics w Samsung.

## NEWShttps://www.wirtualnemedia.pl/jaki-kupic-telewizory-smart-tv-samsung-tizen-dvb-t2-hevc-sprzedaz-qled-neo-qled,7169690002404993a ##

Firmy nie ujawniają szczegółów przetargu. Nie podają też, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Obsługą firmy w zakresie social media zajmuje się od marca br. agencja VMLY&R Polska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana