Leo Burnett zajmie się reklamą marki Łaciate

Spółdzielnia Mleczarska Mlekpol wybrała w przetargu na obsługę reklamową jednego z produktów marki Łaciate agencję Leo Burnett. Wcześniej pracowała z Publicis Poland.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Leo Burnett zajmie się reklamą marki Łaciate

W przetargu brało udział łącznie sześć agencji. Nazw pozostałych Mlekpol nie podaje. Jak podkreśla Ewa Gromadzka, kierownik marketingu firmy, Leo Burnett najtrafniej odpowiedziała na brief przedstawiony przez spółdzielnię. SM Mlekpol wybrała kreatywny koncept oparty o badania konsumenckie. Umowa dotyczy projektu związanego z kampanią reklamową jednego z produktów marki Łaciate. Firma na obecnym etapie nie zdradza jednak jej szczegółów.

Marka Łaciate ostatnio wspierana była reklamą autorstwa agencji Publicis Poland - wiosną tego roku.

Mlekpol w marcu przedłużył o kolejny rok umowę o współpracy z domem mediowym MEC, który zajmuje się obsługą mediową jego kampanii.

 

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej