„Let’s face it” - House reklamowo obala truizmy

Pod hasłem „Let’s face it” ruszyła jesienna kampania reklamowa odzieży House produkowanej przez LPP. Akcję - opartą na koncepcji obalania truizmów przez młodzież - przygotowały firmy Plej, Agencja Negatywna, AF Photo, Huncwot i Maxus.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowej kampanii odzieży House pojawiają się hasła, które wielokrotnie słyszy się od rodziców i nauczycieli, np. „Najpierw obowiązki później przyjemności”, „Grunt to dobre wychowanie”, „Edukacja jest najważniejsza” i „Rozsądek przede wszystkim”. Z tymi sloganami kontrastują zdjęcia pokazujące młodych ludzi w swobodnych, nonszalanckich sytuacjach. Ma to odzwierciedlać ich ironiczny dystans do tych utartych, skostniałych stwierdzeń. Taki przekaz ma budować pozytywny wizerunek marki House wśród młodych ludzi, którzy od poprawności wolą wolność, spontaniczność i dobrą zabawę.

grafika

Zdjęcia na potrzeby akcji wykonał w Londynie znany fotograf Rafał Milach. Obsługą wideo sesji zajęła się  Agencja Negatywna, a produkcją - firma AF Photo.

grafika

Kampania obejmuje reklamy na outdoorze (nośniki 6x3, super 12, CL, scroole i siatki w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu, Poznaniu, Gdańsku) oraz w internecie (virale w drugiej części akcji) i prasie (kilka magazynów dla kobiet). Pomysł całej akcji - we współpracy z działem marketingu House - przygotowała agencja reklamowa Plej, stronę internetową i koncepcję interaktywną stworzyła agencja Huncwot, a planowaniem mediów tradycyjnych zajął się dom mediowy Maxus. 

grafika
tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style