Letnia oferta sprzedaży AMS SA

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadza do sprzedaży ofertę "Lato" obejmującą lipiec i sierpień 2003 r.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Firma reklamy zewnętrznej AMS SA wprowadza do sprzedaży ofertę "Lato" obejmującą lipiec i sierpień 2003 r. Oferta dotyczyć będzie nośników typu citylight i backlight. W jej ramach będzie istniała możliwość uzyskania rabatu specjalnego na poziomie minimum 10%. Ostateczna wielkość rabatu będzie uzależniona od następujących kryteriów: wielkość budżetu, mix-u nośników w kampanii i terminu podpisania umowy.

"Nośniki typu citylight i backlight ze względu na swój charakter są doskonałym medium przekazu w miesiącach jesienno-zimowych. Latem, w sposób naturalny, objęte są rabatem wynikającym z krótszego czasu oświetlenia" - mówi Monika Popiołek, Dyrektor Sprzedaży Agencyjnej AMS SA. Z ofertą klienci mogą zapoznać się już teraz, wszelkich informacji udziela dział sprzedaży AMS SA.

AMS jest największym operatorem sieci nośników w segmencie billboardów, citylightów, backlightów 6x3 oraz pozostałych nośników wielkoformatowych typu backlight i frontlight. Łącznie dysponuje ponad 23 tys. powierzchni ekspozycyjnych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Wybrano najlepszy polski i zagraniczny film wszech czasów

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy