Levi's swoją kampanią chce przekonać Amerykanów do udziału w wyborach (wideo)

Marka odzieży jeansowej Levi's przygotowała we współpracy z agencją reklamową FCB West kampanię pod hasłem „Use Your Vote”, w której chce nakłonić Amerykanów, by oddali swoje głosy w zbliżających się w USA wyborach 6 listopada br.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

W kampanii pod hasłem „Use Your Vote” marka Levi's przypomina Amerykanom, jak ważny w wyborach może być ich głos. Zachęca ich, by już teraz się angażowali i rejestrowali jako wyborcy. I próbuje ich przekonać: „Twój głos jest najlepszym sposobem jego wykorzystania. Więc użyj go."

Zintegrowana kampania, która obejmuje telewizję, media cyfrowe, social media przedstawia ludzi z całego świata połączonych wspólnym tematem: posługiwaniem się ich głosem, rzucaniem swoich kart do głosowania oraz korzystaniem z prawa do popierania i decydowania o tym, na czym im zależy. 

Pokazani ludzie z całego świata przygotowują się do wyborów w swoich krajach i w  miejscach, w których właśnie są. Branding marki Levi's jest w tych reklamach subtelny - kobieta wciąga dżinsy, zanim uda się do lokalu wyborczego, mężczyzna w dżinsach próbuje dostać się do urny, a człowiek w kolejce do głosowania ma na sobie dżinsową kurtkę.

-Ta kampania ma przypomnieć całą moc, jaką posiadamy dzięki możliwości głosowania, jest apelem, aby nie lekceważyć tego prawa. Mamy nadzieję, że zainspiruje innych do działania tak bardzo, jak nas zainspirowała. Idźcie głosować, ludzie!  - powiedziała Karin Onsager-Birch, szefowa działu kreatywnego w FCB West.

Ta kampania jest jednym z elementów zaangażowania marki Levi's w promowanie udziału w zbliżających się wyborach w USA.

Firma we współpracy w Rock the Vote, Patagonia i wieloma menedżerami prowadzi też akcję pod hasłem "Time to Vote".

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]