Betfan razem z TVP Sport kibicują Lewandowskiemu w zdobyciu Złotej Piłki

Betfan, legalny polski bukmacher, uruchomił kampanię promocyjną we współpracy z TVP Sport wokół plebiscytu Złota Piłka. W ramach akcji „Lewy Guuurom” bukmacher przygotował zakład specjalny, w którym najlepszy polski piłkarz zwyciężył jeszcze przed oficjalnym ogłoszeniem laureata głosowania dziennikarzy sportowych z całego świata.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Oferta jest dostępna dla użytkowników aplikacji mobilnej TVP Sport oraz stałych graczy bukmachera. Kampanię wspierają działania promocyjne na TVPSport.pl, działania PR oraz w social mediach.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/polska-guuurom-mariusz-pudzianowski-betfan-euro-2020 ##

Betfan: Lewandowski faworytem do Złotej Piłki

Złota Piłka to jeden z najbardziej prestiżowych plebiscytów w świecie futbolu. Organizowany jest co roku od lat 50-tych XX w. Po Złotą Piłkę najczęściej sięgał Lionel Messi – sześć razy, w tym aż cztery z rzędu. Wielokrotnym laureatem jest też Cristiano Ronaldo – trofeum odbierał już pięć razy. Zdaniem Betfan obecnie faworytem do Złotej Piłki jest Robert Lewandowski, a jego największy konkurent to Leo Messi.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/betfan-extra-pensja-dla-trenera-50-tys-zl-trener-ekstraklasa-ktory-pierwszy-straci-prace ##

- Szanse Roberta Lewandowskiego rosły systematycznie od sierpnia, co pokazuje analiza zmiany kursów na naszej platformie. Dziś „Lewy” ma do Złotej Piłki bliżej niż kiedykolwiek. Kontynuując więc kampanię zapoczątkowaną na EURO 2020 „Polska Guuurom”, w której kibicujemy wszystkim polskim reprezentantom, zdecydowaliśmy w Betfan, że zakład na Złotą Piłkę 2021 rozliczymy na korzyść Polaka na długo przed finalnym rozstrzygnięciem – mówi Jakub Świsłowski, dyrektor marketingu Betfan.

Kampania „Lewy Guuurom” została zaplanowana i zrealizowana (kreacje, zakup mediów,) przez dział marketingu Betfan przy wsparciu PR ze strony Practum Consulting.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu