Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy

Sieć dyskontów Lidl Polska ruszyła z nową kampanią, w której przekonuje i tłumaczy, dlaczego warto robić zakupy w jej sklepach. Kampanię przygotowała agencja GPD.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lidl w nowej kampanii tłumaczy, dlaczego warto robić tu zakupy

Na potrzeby kampanii powstały trzy różne sklepy. W każdym z nich dyskonter wymienia inne benefity wynikające z robienia zakupów w jego sieci sklepów.

Lidl zwraca w nich uwagę m.in. na niskie ceny, szeroki asortyment, wysoka jakość produktów, wygoda kas samoobsługowych, duże parkingi itd.

Wsparciem reklam jest konkurs dla klientów oraz dedykowana strona dla klientów, na której można zapoznać się ze wszystkimi benefitami zakupów w Lidlu.

Za produkcję spotów odpowiedzialna była agencja GPD. Kampania potrwa 4 tygodnie.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami