Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem

Szwedzki oddział Lidla przygotował nową, nietypową akcję promocyjną. Do wyselekcjonowanej grupy klientów trafiły  paczki z produktami z Lidla. Z nich przygotowali i "sprzedawali" potrawy we własnych przydomowych "Micromarketach".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Lidl otwiera w Szwecji „Micromarkety" i zachęca do dzielenia się jedzeniem

Akcja Lidla ma zachęcić Szwedów do robienia zakupów w Lidlu, a przy okazji zacieśniania więzów z sąsiadami i przyjaciółmi. Sieć do wybranych osób wysłała paczki ze świeżymi produktami, z których dało się przygotować obiad dla maksymalnie sześciu osób. Posiłek można zjeść w "Micromarketach", zorganizowanych w domach osób, do których wysłano paczki.

Klienci prowadzący "Mikromarlety" dostali od Lidla także gadżety, które pomogły im upodobnić się do pracowników sieci - czapeczki i koszulki z logo detalisty.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, prasie, na outdoorze oraz internecie.Za działania odpowiada dział marketingu Lidla przy wsparciu agencji Volt, JMWGolin, Make Your Mark i Starcom.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background
Komentarze (0)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Rusza kanał TAK, czyli Tulicki, Adamczyk i Karnowski. Byliśmy w jego studiu [TYLKO U NAS]

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Powstanie druga w Polsce fabryka AI. "Ważny krok w budowie cyfrowej suwerenności"

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Rusza kampania "Zbyt silni" o depresji

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

W niemieckich sklepach słodycze à la Ptasie Mleczko. Szef Wedla: podobieństwo oczywiste

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca
Materiał reklamowy

Książulo i ZEN.COM pokazują, co się naprawdę opłaca

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek

Strajk w amerykańskim dzienniku? Dziennikarze od kilku lat bez podwyżek