Lidl Polska wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann

Havas Media wygrał przetarg na obsługę mediową budżetu reklamowego Lidl Polska. Poprzednio zajmował się tym Universal McCann.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl Polska wybrał Havas Media w miejsce Universal McCann

W przetargu oprócz Havas Media i Universal McCann wzięły udział MediaVest oraz Media Direction OMD.

Umowa z Havas Media będzie obowiązywać od kwietnia. Dom mediowy będzie zajmował się planowaniem i zakupem mediów na potrzeby wszystkich działań reklamowych Lidl Polska.

W ub.r. cennikowy budżet reklamowy Lidla (bez internetu) wyniósł 377,5 mln zł (według danych Kantar Media) i był największy wśród sieci marketów (zobacz szczegóły).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały