Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)

W sklepach Lidl ruszyła promocja „Smaki polskich regionów” obejmująca polskie produkty żywnościowe. Wspiera to kampania przygotowana przez GPD Agency i Havas Media.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Lidl promuje „smaki polskich regionów” (wideo)

Promocja „Smaki polskich regionów” obejmuje m.in. pieczywo, słodycze, mięso i wędliny, ryby, nabiał, napoje i piwo. Są to artykuły od producentów z różnych części kraju. Akcja ruszyła w poniedziałek, potrwa do wyczerpania zapasów promocyjnych produktów.

W reklamach oprócz tych produktów występują ludzie mówiący w gwarach o żywności z różnych regionów Polski.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-promocja-dzikie-zwierzeta-figurki-jakie-zasady-jak-zdobyc-wideo,7171106587871361a ##

 

Lidl Polska regularnie promuje polską żywność. W sierpniu 2017 roku firma prowadziła kampanię pod hasłem „Skarby polskich regionów”.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/lidl-testuje-koncept-kupuje-nie-marnuje-i-sprzedaje-taniej-wczorajsze-pieczywo,7171114399869057a ##

Działania reklamujące Lidl Polska obejmują wszystkie najważniejsze kanały komunikacji. Obsługą marketingową firmy zajmują się agencja GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję