Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis

Firma ubezpieczeniowa Link4 dopina ostatnie szczegóły współpracy z Sigma Bis, agencją marketingową utworzoną przez PKN Orlen i PZU - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Nadal będzie współpracować z domem mediowym Carat.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Link4 dopina szczegóły współpracy z Sigma Bis
Kasia Moś, fot. LINK 4

Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że Link4 już zdecydowało, że planowaniem i zakupem mediów do jego kampanii zajmować się będzie Sigma Bis. Obecnie trwają negocjacje dotyczące stawek oraz organizacji pracy.

Po ich zakończeniu ma zostać zawarta umowa o współpracy pomiędzy firmami. Ma to nastąpić niebawem.

Obecnie obsługą mediową Link4 zajmuje się dom mediowy Carrat należący do Dentsu Aegis Network Polska. Carat ma pozostać agencją przejściową do czasu przeniesienia kampanii.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/elzbieta-romanowska-reklama-link4-wideo-opinie,7170723180729985a ##

Link4 będzie drugą firmą, która powierza obsługę mediową agencji Sigma Bis. Kilka tygodni temu zdecydował się PKN Orlen, który zakończył współpracę z domem mediowym Starcom, należącym do Publicis Media.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?