Linkedin na czele platform o pracy. Mocno w górę praca na OLX i Talent.com

Wśród platformy internetowych o pracy liderem zasięgowym jest społecznościowy Linkedin. W porównaniu do lutego duże wzrosty osiągnęły sekcja o pracy na OLX.pl i polska wersja Talent.com, natomiast zmalała odwiedzalność Pracuj.pl i Gowork.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Linkedin w marcu br. odwiedziło 6,58 mln polskich internautów, co dało 21,97 proc. zasięgu. Każdy spędził na platformie średnio 13 minut i 22 sekundy - pokazują wyniki badania Mediapanel opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Pracuj.pl, jako strona www i aplikacja mobilna, zanotowało 5,47 mln użytkowników, 18,26 proc. zasięgu oraz 8 minut i 46 sekund przeciętnego czasu korzystania, a sekcja o pracy na portalu OLX.pl - 4,99 mln odwiedzających, 16,65 proc. zasięgu oraz 13 minut i 8 sekund spędzonych średnio przez internautę.

Linkedin i praca na OLX przyciągają na najdłużej

Gowork.pl odwiedziło 3,75 mln internautów (to 12,52 proc. zasięgu), każdy spędził przeciętnie 2 minuty i 6 sekund. Kolejne platformy w rankingu miały ponad 2 mln użytkowników.

Jooble.org zanotowało 2,87 mln odwiedzających, 9,58 proc. zasięgu oraz 4 minuty i 11 sekund średniego czasu korzystania, Indeed (jako strona www i aplikacja mobilna) - 2,85 mln użytkowników, 9,53 proc. zasięgu oraz 3 minuty i 2 sekundy przeciętnego czasu spędzonego przez internautę, a polska wersja Talent.com - 2,47 mln użytkowników, 8,23 proc. zasięgu oraz minutę i 19 sekund średniego czasu korzystania.

Serwis Praca.pl przyciągnął 1,9 mln internautów (6,35 proc. zasięgu), z których każdy spędził tam średnio 2 minuty i 7 sekund.

Aplikuj.pl zanotowało 1,68 mln użytkowników, 5,61 proc. zasięgu oraz minutę i 52 sekundy przeciętnego czasu korzystania, a polska wersja Jobsora.com - 1,39 mln odwiedzających, 4,63 proc. zasięgu oraz minutę i 42 sekundy średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/oferta-pracy-it-stawki-jakie-pensje,7170000442927233a ##

grafika

Miesiąc do miesiąca Linkedin zyskał 562,8 tys. użytkowników i 14 sekund średniego czasu korzystania (to odpowiednio 9,3 i 1,8 proc. w górę).

Kilka innych witryn osiągnęło dużo wyższe wzrosty odwiedzalności. Sekcja o pracy na OLX.pl zyskała 1,19 mln internautów (31,5 proc.) przy spadku przeciętnego czasu spędzonego przez odwiedzającego o 2 minuty i 53 sekundy (18 proc.).

Tylko Gowork.pl ze spadkami

W polskiej wersji Talent.com liczba użytkowników zwiększyła się ponad trzykrotnie (z 775,5 tys. do 2,47 mln), a średni czas korzystania o 26 sekund (49,1 proc.). Jooble.org zanotowało wzrost o 458,3 tys. odwiedzających (19 proc.) i 5 sekund przeciętnego czasu korzystania (2 proc.), a Aplikuj.pl - o 302,9 tys. użytkowników (22 proc.) i 24 sekundy spędzone średnio przez odwiedzającego (27,3 proc.).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/allegro-wyprzedzilo-onet-olx-z-duzym-wzrostem-mediapanel-z-marca,7170004859881601a ##

Indeed zyskał 415,7 tys. internautów (17 proc.), Praca.pl - 670,4 tys. (54,3 proc.), a polska wersja Jobsora.com - 403,5 tys. (41 proc.). W każdej z tych witryn zmalał przeciętny czas korzystania: odpowiednio o 20 sekund (9,9 proc.), 24 sekundy (15,9 proc.) oraz minutę i 23 sekundy (44,9 proc.).

Jedyną platformą ze spadkami w obu statystykach jest Gowork.pl - liczba jego użytkowników zmalała o 9,9 tys. (0,3 proc.), a średni czas spędzony przez każdego - o minutę i 8 sekund (35 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Republika odkrywa gwiazdy "Wystrzałowego sylwestra". Kto poprowadzi koncert?

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

Transmisja Oscarów przenosi się na YouTube. Epokowa zmiana

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

"Efekt Australii"? Meta wprowadzi nową metodę weryfikacji wieku

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Iga Świątek najlepsza w plebiscycie Interii i Polsatu Sport

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie
Materiał reklamowy

Rift Legends po pierwszym roku działalności. Wyjątkowe możliwości reklamowe w polskim esporcie

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK

Gloria Adamek w zespole agencji OBTK