LinkedIn: strata i wzrost przychodu, 414 mln członków

Wzrost przychodu i stratę zanotował zarówno w IV kwartale, jak i całym 2015 roku portal społecznościowy LinkedIn, który ma już 414 milionów zarejestrowanych użytkowników.

newseria / pr
newseria / pr
Udostępnij artykuł:
LinkedIn: strata i wzrost przychodu, 414 mln członków
czekaj...

LinkedIn zanotował w IV kwartale 2015 roku 8 miliona dolarów straty, w porównaniu do 3 milionów dolarów straty rok wcześniej.

Za to przychód portalu zwiększył się w tym samym czasie o 34 proc., z 643,4 miliona dolarów do 861,9 miliona dolarów.

grafika

W całym 2015 roku LinkedIn zanotował 166,1 miliona dolarów straty, wobec 15,7 miliona dolarów straty w roku 2014. Natomiast przychód wzrósł o 35 proc., z 2,22 miliarda dolarów do 2,99 miliarda dolarów.

Na koniec IV kwartału LinkedIn miał 414 milionów zarejestrowanych użytkowników - o 19 proc. więcej niż rok wcześniej (347 mln).

Opierając się na własnych statystykach serwis podał także, że miesięczna liczba unikalnych użytkowników odwiedzających jego strony zwiększyła się rok do roku o 7 proc., z 93 milionów do 100 milionów (57 proc. - użytkownicy urządzeń mobilnych), a liczba odsłon stron - o 26 proc., z 30 miliardów do 37 miliardów.

grafika

LinkedIn prognozuje, że w obecnym kwartale jego przychód wyniesie ok. 820 milionów dolarów, a w całym 2016 roku - od 3,6 miliarda dolarów do 3,65 miliarda dolarów.

newseria / pr
Autor artykułu:
newseria / pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Jak media relacjonowały katastrofę Heweliusza? "Zagranicznym dziennikarzom zazdrościłem telefonów komórkowych"

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Dzielili, a teraz łączą. Jeden zarząd Wyborczej i Gazeta.pl [NASZ NEWS]

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Władze TVP ograniczają współpracę z szefową rady programowej. "Zlekceważono posiedzenie"

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Resort kultury chce wspierać media lokalne. Wiadomo, kiedy poznamy założenia

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Nasza Klasa wróciła jako aplikacja. Ile osób ją pobrało?

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"

Spółka Orlenu zmieni nazwę. "Finalnym efektem będzie wspólny brand"