Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.

Agencja Linkleaders zaprojektowała kampanię marketingową wspierającą przez Fundację Gajusz pozyskiwanie 1,5% podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego. Zespół agencji wspiera organizację w ramach działań pro bono.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Linkleaders pro bono dla Fundacji Gajusz z kampanią 1,5 proc.

Fundacja Gajusz od 25 lat pomaga ciężko chorym dzieciom. Prowadzi hospicja stacjonarne, domowe i perinatalne.

Fundacja Gajusz prowadzi także Pomoc dla Onkobohaterów, czyli pełne empatii wsparcie dla pacjentów onkologicznych oraz CUKINIĘ, czyli Centrum Terapii i Pomocy Dziecku i Jego Rodzinie - to wyjątkowe miejsce zapewniające wsparcie rodzinom doświadczonym przez los.

Tuli Luli natomiast to Interwencyjny Ośrodek Preadopcyjny, do którego trafiają niemowlęta opuszczone przez rodziców. Fundacja pomaga chorym dzieciom, ale także ich siostrom i braciom. Udziela im wsparcia w ramach Programu Rodzeństwa.

OKNO z kolei to program pomocy dla dzieci, które po leczeniu onkologicznym wracają do funkcjonowania poza oddziałem szpitalnym, a Leczymy Dzieci Rodziną to kampania poszukiwania rodzin zastępczych dla chorych dzieci.

Centrum Medyczne PoMoc jest przychodnią komercyjną, której działalność koordynuje Fundacja, a zyski z jej funkcjonowania są przeznaczane na pomoc podopiecznym.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/dzieci-smieci-problem-krzywdzonych-dzieci ##

“To małe życie zaraz się skończy”

Głównym motywem przewodnim działań jest pokazanie, w jak czuły i empatyczny sposób Fundacja Gajusz wspiera śmiertelnie chorych najmłodszych. Główne hasło kampanii brzmi: “To małe życie zaraz się skończy”.

Zespół Linkleaders w ramach kampanii opracował key visual i landing page kampanii, a także nadzorował sesję zdjęciową i wideo oraz wspiera działania marketingowe w mediach. Ekspertki Linkleaders stworzyły całościową koncepcję komunikacji.

W ramach kampanii są prowadzone działania ATL i BTL. Działania pro bono z ramienia Linkleaders koordynują Justyna Jedlińska, współwłaścicielka agencji, Anna Zając, dyrektor zarządzająca agencji oraz Aleksandra Patura, konsultantka.

- Wierzymy w Linkleaders, że celem firmy nie jest tylko zarabianie pieniędzy, ale także aktywne dzielenie się swoją wiedzą i doświadczeniem na rzecz większego dobra. Dlatego też wspieramy w ramach działalności pro bono Fundację Gajusz. Zaangażowaliśmy nasze siły, kreatywne umysły i czas, aby wesprzeć Fundację, która na wiele niesamowitych sposobów pomaga ciężko chorym dzieciakom - mówi Justyna Jedlińska, współwłaścicielka Linkleaders.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/piotr-adamczyk-magdalena-boczarska-fundacja-happy-kids ##

Zespół agencji również zaprojektował i wykonał oprawę graficzną do komunikacji we wszystkich kanałach. Za realizację materiałów foto i wideo odpowiedzialna był zespół soho.creative.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Jedna reklama, jedno pytanie i miliony wzruszeń. Wracamy do historii "Dziadka" z Allegro

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero