Lisner: Zdrów jak ryba

W listopadzie 2009 roku startuje kolejna odsłona kampaniireklamowej marki Lisner pod hasłem "Zdrów jak ryba".

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Grupą docelową komunikacji są kobiety i mężczyźni w wieku od 30do 55 lat, aktywni zawodowo, zamieszkujący średnie i dużemiasta.

Kampania swoim zasięgiem obejmie prasę (kobiecą, męską,lifestylową i opiniotwórczą), nośniki outdoorowe (billboardy 6x3,które pojawią się w 11 największych aglomeracjach m.in. na Śląsku,w Warszawie i Trójmieście) oraz wybrane portale informacyjne ispołecznościowe.

Kreację kampanii przygotowała agencja GPD Advertising, a mediazaplanował i zakupił dom mediowy Starcom.

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"