Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun w HBO Max

Lizzie Fox, Rebecca Quinn i Brett Boydstun dołączyli do zespołu HBO Max, platformy streamingowej należącej do AT&T WarnerMedia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Fox będzie pełniła funkcję starszej wiceprezes ds. programowania non-fiction, Quinn mianowano na stanowisko wiceprezes ds. oryginalnego programowania non-fiction, a Boydstun został starszym wiceprezesem ds. produkcji non-fiction.

Lizzie Fox przechodzi do HBO Max z CNN, gdzie była wiceprezesem ds. produkcji oryginalnych serii, a także zarządzała poszczególnymi tytułami, w tym dokumentami „United Shades of America” oraz kolekcją miniseriali „The Sixties”, „The Seventies”, „The Eighties” i „The Nineties”, wyprodukowaną przez Toma Hanksa i Gary’ego Goetzmana.

Rebecca Quinn ostatnio kierowała rozwojem w firmie Pulse Creative, gdzie realizowała takie programy, jak „Kicking & Screaming” i „Candy Crush”. Wcześniej pracowała jako producent nadzorujący w programach „Deal or No Deal” oraz „Fear Factor” od NBC.

Brett Boydstun był wcześniej wiceprezesem wykonawczym i szefem produkcji w Karga Seven Pictures, pracując przy programach takich jak „JFK: Declassified” oraz „Hunting Hitler”. Wcześniej pracował także w różnych rolach w Pilgrim Studios.

Agnieszka Niburska, szefowa marketingu i public relations w HBO Polska w rozmowie z Wirtualnemedia.pl zdradziła, że na razie nie ma planów uruchomienia oferty HBO Max na polskim rynku.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN liderem w grupach komercyjnych w czasie emisji "Szpitala św. Anny"

TVN liderem w grupach komercyjnych w czasie emisji "Szpitala św. Anny"

Polfa chce współpracować z agencją mediową

Polfa chce współpracować z agencją mediową

Były szef wideo Iberionu zaczął pracę w Polsacie

Były szef wideo Iberionu zaczął pracę w Polsacie

Sylwia Bomba i Greg Collins reklamują meble Bodzio

Sylwia Bomba i Greg Collins reklamują meble Bodzio

Były producent "Love Island" pozywa WPP. Chce 100 mln dolarów

Były producent "Love Island" pozywa WPP. Chce 100 mln dolarów

H2O odpowiada za wprowadzenie marki Foodify. Jej twarzą został Michał Meyer

H2O odpowiada za wprowadzenie marki Foodify. Jej twarzą został Michał Meyer