Logo CNN może pojawić się na walizkach i przewodnikach

Telewizja informacyjna CNN rusza z programem sprzedaży licencji na wykorzystanie brandu stacji przez podmioty zewnętrzne w swoich produktach.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

- Inicjatywa CNN skierowana jest do partnerów z wizją, którzy przełożą główne cechy globalnie szanowanej marki na produkty licencyjne wysokiej jakości - głosi komunikat stacji.

W ramach pierwszej fazy nowego przedsięwzięcia CNN powstał przewodnik z wytycznymi dla produktów związanych z podróżami i biznesem. Stacja rozmawia już z potencjalnymi licencjobiorcami, wśród których są m.in. wydawca przewodników turystycznych oraz producent walizek i akcesoriów podróżniczych.   - To przedsięwzięcie pozwoli nam przenieść wartości reprezentowane przez CNN na stosowne produkty, które podkreślą międzynarodowy wymiar marki i umożliwią nam dotarcie do nowych odbiorców. Program oznacza także nowe przychody dla marki, która zawsze szuka innowacyjnych modeli biznesowych - mówi Mark Haviland, dyrektor marketingu CNN International EMEA.

Programem licencyjnym będzie zarządzać Turner CN Enterprises, dział spółki matki CNN – Turner Broadcasting EMEA, odpowiedzialny za merchandising i domową rozrywkę.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"