Lori Hiltz szefową obsługi globalnych klientów w Havas Media Group

Lori Holtz awansowała na nowo utworzone stanowisko CEO global brands w Havas Media Group, do której należy m.in. Havas Media. Grupa chce się skoncentrować na obsłudze globalnych klientów.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lori Hiltz szefową obsługi globalnych klientów w Havas Media Group

Lori Hiltz jako CEO Global Brands w Havas Media Group jest odpowiedzialna za nadzorowanie relacji z globalnymi klientami agencji. Dotychczas pełniła funkcję CEO Havas Media Group w Ameryce Północnej. Na stanowisku tym zastąpi ją Collin Kinsella, były CEO Mindshare w Ameryce Północnej. Oboje będą raportować do Global CEO Havas Media Group, Alfonso Rodes.

Havas Media Group w ostatnich latach skupiała się na wzmocnieniu swojej pozycji w pozyskiwaniu klientów globalnych. W ciągu ostatnich trzech lat przychody grupy z obsługi międzynarodowych graczy wzrosły z 5 proc. udziału w całych przychodach do 30 proc.

Dominującą spółką w Havas Media Group jest firma Havas zajmująca się planowaniem i zakupem mediów. Od pewnego czasu realizuje ona strategię „Razem”, polegającą na coraz większej integracji działań związanych z zakupem mediów i kreacją. W ramach tej strategii na większości rynków w biurach Havas Media Group działy planowania i zakupu mediów pracują wspólnie z działami kreacji. Lori Hiltz wprowadzała założenia tej strategii w Ameryce Północnej, a zdobyte tu doświadczenia ma wykorzystać przy obsłudze globalnych klientów agencji.

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?