Rusza loteria „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”

Marka produktów mlecznych Łaciate (SM Mlekpol) w ramach kampanii świętującej 25-lecie istnienia na rynku, wystartowała z loterią „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Rusza loteria „Leć z Łaciatym po nagrody do domu”

Loteria trwa od 5.10.2020 r. do 6.12.2020r. Aby wziąć w niej udział, wystarczy kupić promocyjny karton mleka Łaciate, zachować paragon i kod z opakowania, a następnie zarejestrować go na stronie laciate.pl. Zakupu i zgłoszenia należy dokonać w terminie trwania loterii.

- „Leć z Łaciatym po nagrody do domu” to ostatni etap kampanii marketingowej na 25 urodziny marki Łaciate. Każdy jubileusz to okazja do radości i z tego powodu chcemy zaprosić konsumentów do wspólnego świętowania. Finałem kampanii marketingowej, która trwa od początku roku, jest loteria mleka Łaciate, w której można wygrać ponad 10 tysięcy nagród, w tym karty podarunkowe o wartości 10 000 złotych na wyposażenie kuchni - mówi Dorota Grabowska, kierownik działu marketingu SM Mlekpol.

Łaciate z jubileuszową loterią

W loterii można wygrać 25 kart podarunkowych o wartości 10 tys. zł na wyposażenie kuchni, 100 kart podarunkowych o wartości tysiąca złotych na sprzęt AGD, oraz 10 tys. nagród rzeczowych (np. torby, skarpety, poduszki).

O wygranej łaciatych nagród uczestnik informowany jest bezpośrednio po dokonaniu zgłoszenia, za pomocą komunikatu wyświetlanego na stronie internetowej loterii (od razu pojawia się wiadomość, czy znajdujemy się w gronie zwycięzców). Z kolei karty podarunkowe przyznawane są w drodze kilku losowań, rozłożonych na październik, listopad i grudzień.

Na potrzeby kampanii informującej o loterii agencja Leo Burnett przygotowała piętnastosekundowy spot, który zobaczymy w kanałach należących do stacji TVP 1, TVP 2, Polsat,  TVN i kanałach tematycznych. Z kolei spot radiowy usłyszymy na falach największych ogólnopolskich stacji, między innym w – RMF, ZET. Reklamy pojawią się także w wybranych serwisach internetowych i będą wsparte komunikacją prowadzoną na Facebooku. W ramach prac powstały także promocyjne, loteryjne opakowania mleka łaciate oraz specjalna strona internetowa przeznaczona do realizacji loterii.

Planowanie mediów powierzono domowi mediowemu Wavemaker. Leo Burnett w ramach Power Of One do współpracy zaprosił wyspecjalizowany dział Publicis Worldwide Polska, który zajmuje się obsługą promocji i loterii konsumenckich.

Loteria jest częścią kampanii reklamowej z okazji 25-lecia działania marki Łaciate.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"