Lufthansa: Warto przeżyć taką chwilę

16 kwietnia 2007 roku Lufthansa rozpoczęła kolejny etap kampanii w mediach.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Reklamy Lufthansy można zobaczyć w prasie (codziennej - Gazecie Wyborczej, Rzeczpospolitej, Gazecie Prawnej, Pulsie Biznesu, magazynach - Newsweek, Polityka, Przekrój, Manager Magazine, National Geographic, National Geographic Traveller, Brief, Forbes, Harvard Business Review, Forum) oraz na plakatach zewnętrznych w czterech miastach Polski, z których linie lotnicze oferują pasażerom połączenia (Warszawa, Katowice, Poznań, Gdańsk). Równocześnie realizowane są działania promocyjne w Internecie.

Kreacją reklamy Lufthansy zajęła się agencja McCann Erickson, natomiast za zakup mediów w Polsce odpowiedzialny był Mindshare.

Wraz z kampanią 'Warto przeżyć taką chwilę' rusza promocja cenowa 'Polecenie w dobrej cenie'. Lufthansa zaoferuje promocyjne ceny biletów na połączenia do Azji, Afryki, Europy i na Bliski Wschód.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję