Łukasz Grass znika z TVP, a Klaudia Carlos zostaje

Łukasz Grass, który współprowadził weekendową “Kawę czy herbatę?” kończy współpracę z Telewizją Polską. Natomiast jego antenowa partnerka Klaudia Carlos pozostaje w porannym magazynie Jedynki - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

Grass i Carlos od września ub.r. razem prowadzili “Kawę czy herbatę?” co dwa tygodnie w weekendy. Weekendowy program z końcem miesiąca znika jednak z anteny, zamiast niego w TVP2 pojawi się sobotnie “Pytanie na śniadanie”.

Jak informowaliśmy pod koniec stycznia br., Łukasz Grass otrzymał propozycję prowadzenia programu publicystycznego “Na pierwszym planie” w zastępstwie za Piotra Kraśkę (więcej na ten temat). - Z różnych powodów nie mogłem jej przyjąć - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl dziennikarz. Ponieważ TVP nie miała na razie dla niego innych propozycji, rozstaje się on ze stacją. Grass podkreśla, że telewizja była dla niego dodatkowym zajęciem, a jego główna praca to Tok FM. Jest tam zastępcą redaktor naczelnej i szefem programów informacyjnych.

Z kolei Klaudia Carlos pozostaje związana z telewizyjną Jedynką. Prezenterka będzie prowadzić “Kawę czy herbatę?” w dni powszednie wraz z Arturem Orzechem, który również dotąd był gospodarzem weekendowych odcinków magazynu. Tworzył parę z Iwoną Radziszewską, która przeszła do “Pytania na śniadanie TVP 2 (dowiedz się więcej).

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day