Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms

Łukasz Herman, były dyrektor marketingu w Grupie Wirtualna Polska dołączył do działu marketingu firmy Grand Forms, zajmującej się sprzedażą mebli marek luksusowych, m.in. Walter Knoll, Vitra, Cassina.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Były szef marketingu Wirtualnej Polski w marketingu Grand Forms
Łukasz Herman, fot. LinkedIn

Łukasz Herman w Grand Forms objął stanowisko business development & marfketing managera. 

Z branżą reklamową związany jest od kilkunastu lat. Ostatnio, do kwietnia br. był marketing directorem B2B&B2C w Grupie Wirtualna Polska. 

Przedtem, przez ponad 3 lata pracował w dentsu Polska. W latach 2011-2022 związany był z domem mediowym Carat (grupa Dentsu), gdzie był m.in. group account directorem i client partnerem.

Przez ponad 3 lata pracował w domu mediowym Vizeum (grupa Denstu) m.in. jako senior communications planner. 

W latach 2022-2006 pełnił funkcję sales&marketing managera w VIDE. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Głos dzieci staje się słyszalny. Nowa kampania społeczna rusza w Polsce

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Z PZL odchodzi dyrektor zarządzający. Zastąpi go szefowa obsługi klientów

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowy menedżer w spółce reklamowej Kanału Zero. Szybkie odejście z Arskom Sport Brokers

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

Nowe porządki u wydawcy "Rzeczpospolitej". We władzach osoby z PTWP

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

YouTube przyszłością telewizji? Jest jak "niechciana ciotka z Ameryki"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"

Mniej Rymanowskiego w Polsacie. Skupi się na YouTube, będzie nowa twarz "Gościa Wydarzeń"