Łukasz Jakóbiak w kampanii Carlsberga „Trzeźwo myślę” o odpowiedzialnym piciu alkoholu

Carlsberg Polska w rozpoczętej właśnie kampanii „Trzeźwo myślę” promuje odpowiedzialną konsumpcję alkoholu, jako element nowoczesnego stylu życia. Ambasadorem akcji jest Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Jakóbiak w kampanii Carlsberga „Trzeźwo myślę” o odpowiedzialnym piciu alkoholu
Łukasz Jakóbiak

- Kultura konsumpcji piwa w naszym kraju rozwija się, a my od lat aktywnie uczestniczymy w tym procesie. „Trzeźwo myślę” to kolejny krok - kampania, którą chcemy zachęcić do rozsądnej, odpowiedzialnej konsumpcji i podkreślić, że alkohol w żadnej ilości, nigdy nie powinien być spożywany przez kierowców, panie w ciąży lub osoby niepełnoletnie - mówi Beata Ptaszyńska-Jedynak, dyrektor ds. komunikacji Carlsberg Polska. - Naszym zdaniem trzeźwe myślenie to pozytywny nawyk i filozofia życiowa - pozwalające czerpać pełnymi garściami z życia oraz podejmować mądre, przemyślane decyzje - dodaje Beata Ptaszyńska-Jedynak.

W ramach kampanii „ Trzeźwo myślę” Carlsberg nie chce moralizować, ani straszyć, ale pozytywnie i z humorem przekonywać do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

grafika

Pierwszą odsłonę akcji wspiera Łukasz Jakóbiak, twórca internetowego talk-show 20 m². Jak podaje firma, wybór ambasadora nie był przypadkowy - Łukasz Jakóbiak ceni zrównoważone i satysfakcjonujące życie oraz przykłada wagę do odpowiedzialnego spożywania alkoholu.

W najbliższy wtorek, 13 czerwca na Instagramie Łukasza Jakóbiaka ruszy konkurs, w którym będzie można głosować na trzeźwe myśli, zachęcające w zabawny sposób do rozsądnej konsumpcji alkoholu, ale też takie, którymi na co dzień ludzie kierują się w życiu. Wybrane trzeźwe myśli pojawią się na limitowanej serii koszulek.

Pierwsza odsłona kampanii będzie realizowana do września br. Działania media relations, współpraca z influencerem oraz promocja 3. Światowego Dnia Odpowiedzialnej Konsumpcji Piwa, 15 września 2017 roku(ang. GBRD - Global Beer Responsible Day), będą łączyły w sobie elementy edukacyjne i aktywnie angażujące konsumentów. Za koncepcję kampanii „Trzeźwo myślę” i jej realizację odpowiada agencja Multi Communications.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"