Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland

Do zespołu agencji Isobar Poland Group (Dentsu Aegis Network Polska) dołączył Łukasz Kotliński, obejmując stanowisko deputy creative directora.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Łukasz Kotliński: z Mind do Isobar Group Poland
Łukasz Kotliński

Kotliński będzie współpracował z Joanną Biernacką, creative directorem Isobar Poland Group. Ostatnio pełnił funkcję creative directora w agencji Mind, w której zakończył półtoraroczny kontrakt.

Wcześniej był m.in. senior art directorem w agencjach Lvov i McCann Worldgroup. Pracował też w agencji JWT jako senior art dirtector, był dyrektorem kreatywnym w Kino Polska – kanału, którego jest współtwórcą  i art directorem w agencji FCB.

Ma blisko 20 lat doświadczenia w branży reklamowej. Współpracował między innymi z takimi firmami jak: Coca-Cola, Kraft, Unilever, L’oreal, Nestle, Maspex, PKO BP, SAB Miller, Grupa Żywiec, Agora SA. Był członkiem jury festiwali reklamowych oraz filmowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"