Łukasz Walczak dyrektorem handlowym agencji GetHero

Łukasz Walczak, do niedawna dyrektor handlowy Radia Kolor, objął analogiczne stanowisko w agencji GetHero.

pr
pr
Udostępnij artykuł:
Łukasz Walczak dyrektorem handlowym agencji GetHero

Walczak będzie odpowiedzialny przede wszystkim za bezpośrednią współpracę z klientami i new business.

Do agencji GetHero Łukasz Walczak przechodzi z warszawskiego Radia Kolor, gdzie pracował od 2010 roku do stycznia br., początkowo jako product manager, następnie key account manager, a od 2013 r. jako dyrektor handlowy. Odpowiadał w Radiu Kolor za współpracę z klientami takimi jak m.in.: Samsung, Danone, Whirlpool, BGŻ BNP Paribas, Philips, Hasbro, Tchibo, MetLife, Ikea czy warszawskie centra handlowe (Arkadia, Galeria Mokotów, Złote Tarasy). Współpracował także z domami mediowymi i agencjami.

Agencja GetHero jest siecią partnerską YouTube i jednocześnie agencją kreatywną wyspecjalizowaną w video i influencer marketingu. Współpracujący z GetHero na wyłączność influencerzy to m.in.: ReZigiusz, Dezy, Multi, Vertez, Marcin Malczyński, vNARF, Matuss, Tofiki.

 

pr
Autor artykułu:
pr
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Zmiany u wydawcy "Rzeczpospolitej". Rezygnuje były szef ITI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały