Łukasz Wolak dyrektorem sprzedaży i marketingu Wydawnictwa Burda Książki

Od sierpnia Łukasz Wolak pokieruje działem sprzedaży i marketingu Wydawnictwa Burda Książki. Zastąpił Macieja Maćkowiaka, który rozstał się z firmą kilka miesięcy temu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Łukasz Wolak dyrektorem sprzedaży i marketingu Wydawnictwa Burda Książki

Wolak będzie raportował do Katarzyny Sobańskiej-Helman, dyrektor zarządzającej działem Książek i Kolekcji Burdy. Będą podlegały mu zespoły sprzedaży i promocji, gdzie łącznie pracuje sześć osób.

Łukasz Wolak dotychczas był w firmie dyrektorem handlowym. Z Burda International Poland związany od prawie 4 lat.

Wcześniej pracował m.in. w Grupie Empik i Wydawnictwie Pascal.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku