Postępowanie obejmuje ok. 15 rynków w regionie EMEA, a nadzoruje je firma doradcza ID Comms. Według Campaign, proces przetargowy jest obecnie na etapie prezentacji.
Przegląd nie obejmuje Wielkiej Brytanii i Francji. Na tych rynkach LVMH mediowo obsługiwana jest przez agencje Havas Media, Zenith (Publicis Media), OMD i Dentsu Aegis Network.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/grupa-lvmh-uruchamia-blockchainowa-platforme-aura-pozwoli-zweryfikowac-autentycznosc-luksusowych-produktow-dlaczego-w-jaki-sposob,7171071569606785a ##
Za planowanie i zakup mediów na większości rynków, które obejmuje obecny proces odpowiada Havas Media.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/marki-luksusowe-top100-sprzedaz,7171410054407809a ##
W Ameryce Północnej za obsługę mediową marek LVMH odpowiadają od 2018 roku Dentsu Aegis Network i Havas Media, w rejonie Azji i Pacyfiku – od 2017 roku Zenith i należąca do GroupM agencja L’Atelier.












