'M jak miłość' hitem 2007 roku

Serial "M jak miłość" był najpopularniejszym programem w zeszłymroku. Odcinek tej obyczajowej produkcji nadany w 5 lutego obejrzałoaż 9,95 mln widzów przy udziałach w rynku wynoszących 62,9 proc. -wynika z danych TNS OBOP przygotowanych dla Wirtualnemedia.pl.

PP
PP
Udostępnij artykuł:

Na pozycji wicelidera w zestawieniu znalazła się druga połowameczu eliminacji Mistrzostw Europy Polska - Belgia, która 17listopada zgromadziła przed telewizorami 8,6 mln osób, zaś trzeciemiejsce zajął serial "Na dobre i na złe", którego odcinek z 28stycznia oglądało aż 7,93 mln widzów.

Cała trójka najpopularniejszych programów w 2007 roku zostaławyemitowana w TVP 2. Ogółem w najlepszej trzydziestce najwięcejpozycji, bo aż 20, umieściła jednak Jedynka. Dwójce przypadło 10programów, Polsatowi - jeden ("Skazany na śmierć"), a TVN-owi nieudało się w rankingu umieścić żadnej swojej pozycji.

TOP30 programów w 2007 roku

W komercyjnej grupie docelowej (16-49) pierwsza trójka programówbyła taka sama jak w grupie widzów powyżej 4. roku życia. Różnicapojawiła się już jednak na czwartym miejscu, gdzie znalazł sięnadawany w Polsacie serial "Skazany na śmierć", który w pierwszymrankingu był dopiero na 26. miejscu.

TOP30 programów w 2007 roku

PP
Autor artykułu:
PP
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Szybka zmiana w Grupie Polsat Plus. Piotr Żak nowym prezesem Cyfrowego Polsatu

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Polsat i Bogdan Rymanowski zabrali głos ws. przyszłości. "Pojawiają się nowe pomysły"

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Dyrektor zarządzajacy obszaru online odchodzi z Eurozetu

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Mamy oświadczenie rodziny Solorza. "Kluczowa pozostaje walka o odzyskanie kontaktu z Tatą"

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]

O co chodzi w sukcesji w Polsacie: kto wygrał, kto rządzi imperium? [FAQ]